Sunday, 30 September 2012

Graduation ~~





Yeah ! Saya dah graduated ..
Ya ke ? Entah laa .. Janji dah pakai jubah tu ..
Tapi hati ini masih tak puas .. Saya nak pakai jubah , topi dan berada di pentas besar di UM ..
Yuhoo .. UM tu .. 'Universiti Malaya' .. Kena skor kalau nak masuk tempat ini ..
Emm , teringat pulak SPM yang lagi sebulan ni .. 
Sekarang debaran SPM tu dah datang .. Rasa macam nak demam , tapi tak demam-demam juga ..
DAMN !

Majlis tadi okay-okay saje .. Nak kata best , macam tak sesuai , nak kata bosan pun macam tak sesuai juga ..
Okay tengah-tengah je ..

Yang menjadikan tak best sebab saya pakai kasut Form 3 saya dulu ...
Tapak tanggal .. hahaha
Ini akibatnya takde preparation ..
Nasib baik bawa high heel ..
3.5 inci tu .. 
Tak memasal jadi tinggi sekejap ..
Hehehe ..

Lepas tu , balik rumah tidur tak ingat dunia ..
Saje lepas geram ..
Nasib baik emak dan bapak takde kat rumah ..
Kalau tak , memang pekak la telinga kena bebel sebab tidur tak ingat dunia ..
Hahahaha !




Hanya Untuk Happy-happy ^_^