Friday, 6 April 2012

10 cents . .

Bila korang tengok angka 10 sen nie , apa yang korang pikir ??
Mungkin bagi korang 10 sen tak bermakna kan ? Setakat boley beli gula-gula murah kat kedai runcit je .
Gula-gula yang 10 sen pun dah susah nak cari sekarang .
But for me , 10 cents is the big number okay . (hahahaha)
Dah tak mau pikir yang saya ni gila . .
Sebenarnya , dengan 10 sen ni saya dapat beli kasut . (huhu)
Terkejut tak ?
Korang mesti pikir , mana ada kasut jual dengan harga 10 sen . Kan kan kan ?
Sedangkan kasut yang paling murah pun dalam harga RM 10 . Tapi semua buruk-buruk . Betul tak ?
Kalau ada yang cantik pun sebab nasib je kan ?
Actually , pagi tadi saya pergi kedai kasut . Kebetulan hari ini jadi hari bertuah untuk saya .
Ada offer untuk pelanggan yang datang , sempena ulang tahun ke 10 untuk perniagaan ni .
Untuk setiap pembelian yang kedua , harga kasut akan menjadi kepada 10 sen .
So apalagi , saya beli la 2 kasut . (hehehe)



Korang rasa , kat mana ada jual kasut macam nie ????
Okay !!!!!
Nak bagitau ke taknak ? Nak bagitau ke taknak ?
Uuuummmmmm ~
Malas la .
Sendiri cari ya korang :)
Jangan marah , klau tak nanti kena jual . (huhuhu)


Apa pendapat korang pasal kasut saya nie ???
Cantik tak ?
Sorry la picture tak cantik .
Sebab yang tukang amik gambar nie tak pandai amik gambar . (huhuhu)




Hanya Untuk Happy-happy ^_^